Informacje i regulamin:

REGULAMIN!!!

1. Nie akceptuję wulgaryzmów w komentarzach.

2. To samo sądzę o reklamowaniu się w komentarzach poprzez wstawianie linków do swoich blogów lub innych stron (typu: fora, serwisy, różnego rodzaju swoje konta [DeviantArt, YouTube] itp. ). Jeśli chcesz, możesz podać mi w wiadomości prywatnej. Kontakt jest.

3. Jeśli już masz zamiar dodać komentarz, pisz na temat. Nie będę tolerowała tekstów, które mówią, że blog jest nudny i nie ma sensu go czytać. W takich sprawach dyskutować będę jedynie w wiadomościach prywatnych, ale na blogu ma panować spokój. Nie chcesz czytać, nie czytaj, proste, prawda?

4. Blog jest po to, aby czytać i ewentualnie komentować a nie rządzić na nim, od tego jest autorka. Jeśli treść się nie podoba, wyłącz. Na pewno nie będzie akceptowane wymuszanie przygód, jakie bohaterowie tu przeżywają, jak i tego, kto będzie głównym bohaterem historii! O tym, ile razy ktoś będzie występował i czy w ogóle będzie, decyduję ja!
(Zasada stworzona na podstawie właśnie takiej sytuacji, która mnie spotkała)

Uwaga! Użytkownicy niestosujący się do regulaminu będą od razu blokowani! Nie dam żadnych ostrzeżeń i uwag jak w przedszkolu, nie mam zamiaru bawić się z Wami w teksty " zapomniałam/em o tym" !

Przestrzegaj regulaminu, albo trafisz na czarno-różową listę, Misiaczku.

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Rozdziału nie będzie

Tak jak w tytule, rozdziału dziś nie będzie. Dlaczego? Bo mało kto się tym ch*jostwem w ogóle interesuje. Zastanawiam się, czy tego nie usunąć. Nie mam w tej informacji nic więcej do powiedzenia. Może tylko jedno, krótkie zdanie, skierowane do paru osób. (Ten kto powinien, wie, że chodzi o niego/nią )

To, że do jasnej cholery nie lubicie Piątej z kreskówki, znaczy, że u mnie jest taka sama, i że macie uważać ją za jakąś szmatę?
Jeśli tak dalej będzie, to ja też przestanę czytać wasze blogi o osobach z kreskówek/filmów których nie lubię!

7 komentarzy:

  1. Nieeeee... Ja lubię Twoje blogi! Już kiedyś pisałam Ci to na GG! Lubię Piątą i tego bloga. Proszę, dość sporo osób czyta i lubi "Pamiętnik..." Serio... Życzę zmiany zdania. Olcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę tak sądzisz? Tylko szkoda, że nie widziałaś moich ostatnich paru rozmów w tej sprawie na GG!

      Usuń
    2. Cóż... Krytyka jest ok, ale kiedy ma podstawy do krytykowania. A jeśli nie ma (a nie ma) to ci, którzy krytykują, to tylko wredne typy, chcące czymś się popisać. Nie ma się czym przejmować ;)

      Usuń
  2. NAWET CI NIE RADZĘ! mASZ PROWADZIĆ, CHOCIAŻ NIE BARDZO POŚWIĘCAŁAM UWAGĘ TEMU BLOGOWI, TO TERAZ WŁAŚNIE SIĘ ZA TO BIORĘ ! : * <3333 i ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCZYNIĄ, MASZ ZMIENIĆ ZDANIE : * JA PIĄTĄ LUBIĘ<3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię twój blog. Nie zawieszaj, a ci co go krytykują to nie wiedzą co mówią. Piąta jest fajna. Oni po prostu ci zazdroszczą, że tak dobrze piszesz, i że sama tak umiałaś zmienić postać. Nie przejmuj się nimi, bo większość na pewno ma nadzieję na kolejny rozdział. Tak jak ja. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Insanis nie każdy lubi te bohaterkę i nie każdy chce czytać o niej, ja czytam tego bloga z obojętnością, nie obchodzi mnie co się stanie, jak dalej potoczą się losy Piątej,nie powiem także ze jest on nudny. Czy nie warto pisać choć dla jednej osoby która jest naprawdę zainteresowany tą historią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie mówię, że mają ją wszyscy wielbić! Ale może ja też tak przestanę czytać ich blogi, bo np nie podoba mi się zachowanie bohatera?

      Usuń